Szakértő válaszol

Kérdésed van az Abonett valamelyik termékével kapcsolatban?

Esetleg általános táplálkozási tanácsot szeretnél kérni?

Kérdezz, szakértőnk segít.

Bagdán Tímea 2012.09.25. 13:51

Tisztelt Szakértő!
Szeretnék megszabadulni a terhességem miatt felszaladt, és még rajtam maradt 5 kg-tól, viszont drasztikus fogyókúrába semmiképp nem akarok kezdeni, hiszen a kislányom most 6 hónapos, és még napi kb 3-szor szopizik. Ezért kérném szives segítségét, hogy úgy tudjam leadni azt az 5 kg-ot, hogy nem ártok ezzel a kisbabámnak! Mindig is vékony alkatú voltam, nem igazán kellett oda figyelnem hogy mit eszek, azonban ez kissé megválltozott a szülésem óta, és szeretnék még most az elején tenni ellene. 26 éves vagyok.
Válaszát elöre is köszönöm!
Tisztelettel: Bagdán Tímea

Abonett

Kedves Tímea!

A leírtak alapján elmondhatom, hogy nem lesz kihívásokkal teli ez a fogyókúra.Nem is nevezném fogyókúrának, inkább csak okos étkezésnek. A szoptatáshozzájárul a felesleg leolvasztásához. A Te esetedben valóban elég annyi, hogykicsit többet mozogj (lépcső a lift helyett; rendszeres kocogás, otthoni torna,amíg a gyerkőc pihen, stb.). Szerencsés voltál, hogy bármit ehettél! Most iscsak kevés instrukciót mondok: Egyél rostosabban: teljes kiőrlésű kenyér(Abonett tökéletes erre a célra) 2-3 szelet szendvicsként elkészítve ideális.Apró magvas gyümölcsök fogyasztása (pl.: füge) egyrészt vitamin és rostforrás,másrészt serkenti a bélműködést. A felgyorsult anyagcsere következtébenszerintem 1-2 hónapon belül koplalás nélkül megszabadulhatsz attól a zavaró 5kg-tól. Kerüld az olajban vagy zsírban sült ételeket. Ha olaj, akkor olíva olaja salátán!

Várom az eredményt egy hónap múlva!

Addig is szép napot kívánok!

MéhesfalviÉva

- 2012.09.23. 20:56

Tisztelt Szakértő! 21 éves vagyok! 163cm/59 kg. A testtömeg indexem szerint normális a testsúlyom. Azonban ez a tömeg nem egyenletesen oszlik el rajtam. Elsősorban a fenék és a hastájékon vannak problémáim. Szeretném ledolgozni, de koplalás nélkül. Minden másnap futok, és néha a leg magic készüléket is használom. Reggelire 4 szelet abonettet eszem, az ajánlott 2 helyett. ez probléma? Figyelek, hogy 1900 kcalnál többet ne vigyek be. Tudna esetleg valami hatékony módszert a fogyásra? 5 kg-ot szeretnék leadni, de ha biztos 3at sikerül, nekem már az is siker.
Előre is köszönöm segítségét!

Abonett

Kedves Levélíró!

Valóban, a testtömeg index alapján a testsúlyod normális. Az, hogy hasés fenék tájon fokozottabb a zsírlerakódás, azt a genetikai tényezők is befolyásolják.Ha valóban úgy teszel, ahogyan leírtad, azzal eredményeket fogsz elérni. Nefeledd, 2-3 hét kell ahhoz, hogy az első fogyást mutató jelek mutatkozzanak. Nekeseredj hát el, ha az első héten nem tapasztalsz változást. Kb. heti 0,3-0,5kg fogyással kalkulálhatsz, ha 500 kcal-val csökkented a napikalóriamennyiséget. Ha napközben főként ülsz, akkor 1400 kcal is elegendőenergiát jelent. Figyelj oda a bevitt kalória helyes összetételére (kb. feleszénhidrát, abból is a teljes kiőrlésű és rostban gazdag; kb. 30% fehérje és afennmaradó kis mennyiség legyen zsír). A mozgás minimum 30-40 perc legyenalkalmanként!

Sok sikert és kitartást kívánok!

Méhesfalvi Éva

I. 2012.08.27. 22:37

Kedves Dietetikus!
Liszt-és laktózérzékenység mellett inzulinrezisztencia miatt is speciális diétán vagyok. Az IR diéta szerint reggelire csak lassú felszívódású szénhidrátot lehet fogyasztani. Mivel ezek a zöldségek és a teljes kiőrlésű termékek, kizárásos alapon marad a gluténmentes Abonett valami felvágottal és zöldségekkel minden reggel, mivel ez az egyetlen termék ami gluténmentes is és teljes kiőrlésű, tehát lassú felszívódású szénhidrát is. Így hónapok óta ezen élek gyakorlatilag, már ami a reggeliket illeti.
Azonban nem tudom elképzelni, hogy egészséges minden egyes reggel ezt fogyasztani? Ráadásul hogy a reggeli 35 gramm szénhidrát meglegyen, tíz szeletet biztosan megeszem. Ehhez képest mindenhol azt javasolják, hogy egy-két szelet Abonettet kéne fogyasztani. Én még ezzel is alig-alig lakok jól, semmiképp nem tudnék 2 szeletet fogyasztani csak.
A súlyommal egyébként nincs gond, sőt híznom kéne 5-10 kilót.
Szívesen fogadnám véleményét, javaslatait!
Előre is köszönöm.
I.

Abonett

Kedves I.!

A hosszantartó Abonett fogyasztássemmilyen káros hatást nem okoz sőt, inkább jótékonyan hat az emésztőrendszerreés különböző megbetegedések megelőzésében hasznos szerepe van. Tudom, hogynehéz a piacon gluténmentes, laktózmentes teljes kiőrlésű termékeket találni,ezért az Abonett kukoricás és gluténmentes kenyerek minél változatosabbfogyasztását ajánlom. Nem csak szalámival lehet fogyasztani, hanemzöldségsalátához, tojássalátához feldarabolva, tonhalkrémmel, stb.

Üdvözlettel:

Méhesfalvi Éva

Csaba 2012.08.24. 09:32

Tudom nem ide kéne írnom de a többi fórum 1 éve áll
3 és fél hónapja kezdtem el nagyon durván abonettet használni.....SOHA EGYSZER SEM váltottam vissza kenyérre az első 2 hét nagyon nehéz volt
Mára már 8 KG vagyok könnyebb semmit nem sportoltam csak a bicikli de az egész évben van....
Szerintem nem kell mindenféle divat diétára rá nyomulni!!!!!
Ha képes vagy kenyér és pék sütik nélkül élni csak ABONETTEL (ami nem könnyű) akkor FOGYSZ!!!!!
Imádom a melegszendvicset a kakós csigát a hamburgert de 3 és fél hónapja a rá se néztem.......

Abonett

Kedves Csaba!

Gratulálok a kitartásodhoz és azelért eredményedhez!

Az Abonett csapata mindentmegtesz, hogy minél változatosabbá tegye a termékeit, és így a fogyasztóknak selegyen unalmas. A fejlesztések folyamatosak, hamarosan édes és gyümölcsöstermékeinkkel is találkozhatsz a boltokban.

Az Abonett kenyerek változatosanfogyaszthatók (sós vagy édes feltétekkel) és igen hasznosak azemésztőrendszerünk megfelelő működéséhez.

További kitartást kívánok!

Üdvözlettel:

Méhesfalvi Éva

Kamilla 2012.07.31. 21:29

Kedves Dietetikus!
16 éves vagyok, és szeretnék leadni legalább hét-nyolc kilót (most 155/51 kiló vagyok). Mindenhol látom (és tudom is, hogy ez így igaz), hogy ajánlják a teljes kiőrlésű pékárukat. Mivel azonban még nincs önálló keresetem, és sokan vagyunk a családban, ez az itthoni pénztárcánknak túl drága, sajnos. Így marad a fehér kenyér. Kérdésem az lenne, hogy így milyen mennyiségben és arányban kéne összeállítanom az 1200 kalóriás étrendemet nagyjából? Minden nap tornázok, hetente háromszor futok, de úgy éreztem, amíg nem kérek segítséget egy szakértőtől, addig nem lehetek biztos a dolgomban. A sport mellett igyekszem persze az evésre is odafigyelni, mindenből eszem, de mértékkel, kis adagokat fogyasztok és ebéd után nem eszem szénhidrátot. Ha már kerülök valamit, azok a \'rántott dolgok\', a tészták és a krumplis köretek, a cukros üdítők és az édességek (bár ezekből hetente kétszer elfogyasztok egy keveset).
Köszönöm a segítséget előre is!

Abonett

Kedves Kérdező!
Testtömeg-indexed 21,25 (testtömeged és a méterben megadott testmagasságod négyzetének hányadosa). Ettől normálisabb súlyod nem is lehetne, hiszen 20 és 23 között beszélünk normális testtömegről. 16 éves vagy, és még fejlődsz, iskolába jársz. A szervezeted fokozott szellemi és fizikai igénybevételnek van kitéve a hormonális és testi változásokról nem is beszélve. Nem javaslom, hogy 7-8 kg-ot fogyj, az a későbbi felnőtt életedre negatívan hatna ki. 2000 kcal egy ülőmunkát végző nő napi adagja. Neked körülbelül 2500-2600 kcal-t kell elfogyasztanod okosan. Olyan okosan, ahogy a leírtak alapján eddig is tetted. Ha édesség helyett a családi bevásárláskor Abonett rozsos, vagy más teljes kiőrlésű kenyeret kérsz, az nem fogja megterhelni a háztartás kasszáját. A reggelihez (mert ugye a karcsúsodás érdekében reggelizel) elfogyasztott fehér kenyeret 2 szelet Abonett kenyérre cseréled, máris megtakarítasz 150-160 kalóriát.
Ne feledd, neked fogynod nem kell, de odafigyelhetsz a táplálkozásodra, és kell is!
Napi 5-ször étkezz (kis adagokat)! A reggeli nagyon-nagyon fontos. Ha ez nincs, a szervezet raktározásra áll be.
Ideális reggeli: 2 szelet Abonett, 2-3 szelet felvágott, friss zöldség, vagy gyümölcs, 2,5dl tej.
Tízórai: gyümölcs, vagy gyümölcslé.
Ebéd: leves!; alacsony zsírtartalmú hús rizzsel, zöldségekkel.
Uzsonna: joghurt
Vacsora: teljes kiőrlésű gabonatermék,hús, vagy tojás zöldséggel, gyümölccsel.
Napi 20dkg gyümölcsöt és 20gkg zöldséget kellene elfogyasztani. Ilyen táplálkozással a vitamin- és ásványianyag bevitelt fedezheted, a napi rostbevitelt is garantálod. Fontos, hogy a zsírt próbáld meg elkerülni. Tésztát és burgonyát fogyaszthatsz, azt tornával, futással el is használod. A futás és a torna akkor hatásos, ha minimum 30 percen át tart. (egyébként minden perc mozgás több, mint a semmi).
Hajrá!
Üdvözlettel:
Méhesfalvi Éva
dietetikus

Kérdezz Te is szakértőnktől!